torsdag 28 april 2011

coolt // E


Lovar du att vara ärlig?
JA!
Du heter: ******* E****
Smeknamn: E**** *****
Beroende av: CS SNUS OCH BRUDAR
Vad tror folk om dig?: ORRE
Stämmer det?: kanske(?)
Vad får du oftast komplimanger för?: ANAKONDAN!
Vad säger du för att imponera på någon?: "30 slak i isvak"
Brukar du skratta för dig själv?: ja xD
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "VA I HELVO"
Var bor du?: stockholm bästorrten
Trivs du där?: jadå
Äger du några converse: Ja, JUSTE ÄGD.
Är du allergisk mot något: Nej jag är elit
Hur svarar du i mobilen: något av dessa; NEGER, tjo, hej, ligga?
Antal timmar sömn inatt: ca. 5
Brukar du komma i tid: hehhe cok bra närvaro
När mår du bra: när jag knullar, spelar cs och är alkoholpåverkad
När blev du fotad senast: vet inte men vart filmad när jag tog Jockes mammi
Hur känner du dig nu: Kåt.
Vanligaste färg på dina kläder: Blå/röt = terrorist/ct
Vad tycker du om fötter: äckligt
Vad saknar du: Bra sex.
Hade du en bra kväll igår: jadå cok nice
Favorit dryck på morgonen: berka/kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 01-03
Sysslar du med någon idrott: ja CS
Har du spytt offentligt: Ja duvet 16berka min mage knaza
Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag: vara superslampan
Vad gör du i morgon: CSCSCSCSCSCSÖLCSCSCSCS
Vad längtar du till?: Magaluf 
Har du vänner och äkta vänskap?: Ja, bästabror
Hur gammal är du: 17 
Gröna eller röda äppeln: blanda
Gillar du golf: Nej cok tråkigt ja, CS är bättre
Vilken tid gick du upp idag: Runt 08 somnade om, sen 11 typ
Har du sovit i din egna säng inatt: jaz
Har du strumpor på dig nu: A
Är det okej att gråta: hehe aa om man förlorar mot pods
När grät du senast: vet ej.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa f1 med bitches + alkohol
Bär du glasögon eller linser: nej jag e elit
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Ja cok viktig annars inga bitchar
Har du piercing: ollonet
Solar du ofta: Ja duvet sån dära neger snart
Är du bra på att laga mat: Ja cok bra, billyz pizza och massa andra godsaker
Är du flygrädd: Nej jag är mangaz
Hur vig är du: kan suga av mig själv, dock inte pga vigheten 
Är du musikalisk?: ah lizzna min dubstep WOMBWOMBMWWBMOMOWBMOB
Vad dricker du helst när du är törstig: ÖL
Vilken är din favoritglass: isglass, utom calippo den ser ut som en neger kuk
Tror du på ett liv efter döden: Nej, jag är elit, dör aldrig.
Tycker du om sushi: smakar fitta, duger i krig.
Har du tandläkarskräck: Nej, fast de munnar jag har varit bör ha.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: nattbror
Vilken ögonfärg har du: Blååå
Biter du på naglarna: nej, usha :)
Röker du: zigg&zutt iblandie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar